donderdag 5 juni 2014

De socialekaart

Sociale kaart
Ex-gedetineerden

Mondriaan
Mondriaan is samen met andere organisaties verantwoordelijk voor de ggz van de inwoners van Zuid-Limburg. De justitiële verslavingszorg in Limburg verzorgt de reclassering voor verslaafde (ex-)delinquenten. Het reclasseringsaanbod geldt voor het arrondissement Maastricht.

Vijverweg 28
6133 AR Sittard
Telefoon: 046 - 457 10 64


UWV

Dit bedrijf zorgt dat o.a. ex-gedetineerden een nieuwe baan aangeboden krijgen en helpen ook met zoeken.De kansen op de arbeidsmarkt worden zo geoptimaliseerd.


Rijksweg Zuid 28-28a
6131 AP Sittard

046 – 7506341


Humanitas
Als vrijwillige coördinator maatjes (ex)-gedetineerden bij Humanitas koppel je vrijwilligers aan deelnemers en begeleid je hen op weg naar eigen regie voering door de deelnemer.

Afdeling Westelijke Mijnstreek
Veldmaarschalk Montgomerylaan 333
5612 BG Eindhoven
040 213 0711
westelijkemijnstreek@humanitas.nl

INES
INES staat voor Interkerkelijk Nazorgproject Ex- gedetineerden Sittard. Sittard staat er omdat het daar allemaal is begonnen in samenwerking met de RK Parochie Vrangendael. De medewerkers kunnen uit de wijde omgeving en van alle gezinde zijn. Dit is ook bij de hulpvragers het geval.
Protestantse Gemeente te Sittard
Johanneskerk, Mgr. Vranckenstraat 9
6134 AJ Sittard
046-4583017

Exodus
Exodus Nederland is de grootste landelijke nazorgorganisatie die met professionals en vrijwilligers opvang en begeleiding biedt aan ex-gedetineerden en gedetineerden in de laatste fase van hun straf zitten. En gemotiveerd zijn uit de criminaliteit te stappen.

Exodus Nederland
Morssingel 5
2312 AZ Leiden

T 071 516 19 50
F 071 516 19 65
info@exodus.nl
Bank NL 68 INGB 0004 324 414 t.n.v. Exodus Nederland te Leiden
KvK 41160178

Gevangeniszorg Nederland, Geloof in herstel.
Voor een goede re-integratie is het van belang dat een ex-gevangenen na detentie zo mogelijk snel aan het werk gaat. In onze werkwijze staan persoonlijk contact, motivatie en professionaliteit hoog in het vaandel.

Bezoekadres.                                   Postadres.
Ierlandlaan 35                                 Postbus 5042
2713 HG Zoetermeer                   2701 GA Zoetermeer

T 079-3310568
F 079-3310945
T 0800-3310568 (gedetineerden kunnen ons gratis bellen op dit nummer)
www.gevangenzorg.nl 



CCV
Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid. Zorgt voor nazorg voor ex- gedetineerden, zodat terugval minimaal blijft.
Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid
Churchilllaan 11 

3527 GV  Utrecht



Reclassering Nederland
Reclassering Nederland kan in opdracht van een gemeente ex-gedetineerden begeleiden bij hun terugkeer in de samenleving. Dit is zinvol, omdat een goede nazorg de kans op herhaling van crimineel gedrag verkleint.
Landelijk kantoor Utrecht
Vivaldiplantsoen 100
3533 JE Utrecht
Tel. 030-232 49 49
Fax. 030-232 49 50
info@reclassering.nl

Humanitas
Het Veiligheidshuis Maastricht en Humanitas hebben de handen in elkaar geslagen om verbetering in de nazorg voor ex-gedetineerden te brengen. Het Veiligheidshuis begeleidt de ex-gedetineerden bij het regelen van zaken zoals wonen, werken en zorg, zodat het proces van reïntegratie snel kan beginnen. De vrijwilligers van Humanitas bieden ondersteuning bij zaken waar de ex-gedetineerde tegenaan loopt.
Humanitas
Afdeling Maastricht-Heuvelland 
Randwycksingel 25
6229 EG Maastricht
T 043-356 0448
maastricht@humanitas.nl


CZW
Het coördinatiepunt zal dit proces samen met de gemeentes zo goed mogelijk helpen te begeleiden met behulp van de voorliggende voorzieningen gericht op wonen, werk, inkomen, schuldhulpverlening en identiteitspapieren.

CZW
Stationspark 29c
4462 DZ Goes

T 0113 - 39 71 71
info@czwbureau.nl

1 opmerking:

  1. Het is tijd om mijn getuigenis te geven, ik ben Nelson en blij als ik hier getuig, ik werd door mijn moeder aan Baba Ogbogo voorgesteld toen ze ontdekte dat ik mijn vrouw na drie jaar huwelijk niet zwanger kon maken. Deze zorgden dus voor zoveel problemen in mijn huwelijk en leidden tot een scheiding. zei ze, hij is zeer spiritueel en kan ervoor zorgen dat mijn vrouw in vreugde bij mij terugkeert en dat we samen kinderen kunnen krijgen. In eerste instantie twijfelde ik niet totdat ik contact met hem opnam en toen machtige spreuken over me uitsprak en mijn vrouw bij me terug deed keren nadat ze het nodige had gedaan. En nu zijn we blij met lieve kinderen. Vanaf de dag dat Great BaBa Ogbogo voor mij werkte en mijn problemen oploste. Ik heb een sterke gelofte afgelegd dat ik zolang ik leef, zal blijven getuigen van de goedheid van zijn grote werken, en dat degenen die daarbuiten met relatie- en huwelijksproblemen worden geconfronteerd, snel contact met hem moeten opnemen en een gelukkige getuige moeten worden zoals ik. Ik zet zijn contact hier neer, E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com of bereik hem via zijn WhatsApp-nummer. +2349020168697
    Hij zorgde ervoor dat mijn ex-vrouw in vreugde bij mij terugkeerde
    Hij genas me van een machteloze man in een echte man.

    BeantwoordenVerwijderen